Dlaczego dobra lada jest ważna w recepcji?

Recepcje hotelowe jakie wybrać

Lada recepcyjna – wizytówka firmy

Lada recepcyjna to tak naprawdę wizytówka każdej firmy. W końcu to właśnie do niej będzie stawiał swoje pierwsze kroki klient czy hotelowy gość. To od niej będzie zależeć w jaki sposób nasza firma będzie postrzegana.

Funkcjonalność lady recepcyjnej

Myśląc o wizytówce danego miejsca myślimy przede wszystkim o jego estetyce. Należy pamiętać, że jej celem będzie przede wszystkim zapewnienieniu sprawnej obsługi klientów oraz gości. Ważna jest szerokość lady, która musi mieć minimum 20 cm dla klienta oraz mniej więcej około 80 dla pracownika. Trzeba także pomyśleć o części lady dla osób poruszać na wózku i będą musiały mieć tą niższą ladę . W zależności od wielkości obiektu oraz ilości pracowników przygotowana lada może mieć albo jedno albo wiele stanowisk. W tym drugim przypadku ciekawym rozwiązaniem są między innymi lady modułowe, które pozwalają na dowolną konfigurację stanowisk pracy.

Estetyka lady recepcyjnej

Lada recepcyjna musi odpowiadać wystrojowi wnętrz, dzięki temu będzie można uzyskać spójną całość. Jeśli budynek będzie urządzany tradycyjnie stawiać można na ciężkie, drewniane meble. Meble drewniane same w sobie stanowi już dekorację i sprawiają, ze cała przestrzeń mimowolnie nabiera szyku. To wszystko sprawia, że pierwsze wrażenie osób przybywających jest bardzo pozytywne co wpłynie na dalsze relacje.

Lada recepcyjna na wymiar

Można zamówić lady na wymiar i w specjalnie wybranym przez siebie materiale. Ladę przygotowaną w ten sposób można idealnie wkomponować w przestrzeń i wykorzystać każdy skrawek dostępnej powierzchni. Czasem w recepcji nie dysponujemy duża przestrzenią, więc zrobienie lady pod wymiar będzie bardzo dobrym rozwiązaniem. Ladę bez problemu można tez dopasować do obowiązujących trendów i wzorów, do tego dopasować ją do konkretnych potrzeb pracowników. Jeśli wiec przystępujemy do aranżacji recepcji, dysponujemy szeregiem możliwości, które warto wykorzystać, aby wywrzeć jak najlepsze wrażenie na potencjalnych klientach.